Jak vyzrát na nepříjemnou novinku Facebooku

 Aprílový článek máme za sebou a nyní zase k důležitým informacím. Řadu let byla většina z vás, co nás sledují přes Facebook, zvyklá na aktuální novinky ze světa digitalizace kin a příbuzných oborů uveřejňovaných na naší Facebookové stránce. Bohužel Facebook zahájil novou obchodní politiku, kdy se příspěvky stránky průměrně zobrazí na hlavní zdi asi jen 2% zaregistrovaných uživatelů. Viditelnost příspěvku se dá zdvihnout, ale samozřejmě již za příslušný poplatek. Naštěstí se ale objevila funkce, kterou lze tuto novou funkci obejít. Jde o velmi jednoduchou a šikovnou proceduru, kterou si nyní popíšeme.

Abychom mohli i nadále všem příznivcům Digitálního kina doručovat příspěvky na jejich facebookovou zeď, je potřeba, aby si každý kromě označení "To se mi líbí" stránku přidal i do takzvaného seznamu zájmů.

To se udělá jednoduše, jak napovídá i náš obrázek. Najedete myší na již vámi označený button "To se mi líbí" a vyroluje se následné menu. Zde kliknete na "Přidat do seznamu zájmů". Pokud žádný seznam ještě nemáte, budete vyzváni si jej založit. Stačí jen do okénka zadat vámi zvolený název a to celé potvrdit. Nyní se vám již opět začnou zobrazovat všechny příspěvky naší stránky na vaší zdi a navíc v levém sloupci najdete rubriku "Zájmy", kde se zobrazila vámi založená skupina u které se bude případně číslovkou zobrazovat počet nepřečtených příspěvků.

Takto lze samozřejmě vložit do seznamu zájmů i jakoukoliv jinou stránku z FaceBooku, u které nechcete přijít o žádnou publikovanou novinku.